maandag 11 maart 2013

Wat foto,s van wat ik in Zwolle op het stoffenspektakel heb gekocht kortebroek en t,shirt stof voor Nilo  wittestof met zilver geborduurde stipjes en zwart wit ruitje met geborduurde roosjes. Tricot voor shirts voor mijn zus en me zelf. Ik weet alleen nog niet welke kleur ik voor de mouwen en het rug pand doe iemand op de beurs gaf mij de tip.
En wat foto,s van wat ik gemaakt heb voor Dordja een vest en voor Elin kleindochter van mijn zus een jasje en een Amelie







Nellie

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer geweldig geslaagd ....heerlijk al die zomerkleurtjes .Ik vind de blauwe wel heel mooi erbij staan .
    Je gemaakte dingen zien er zoals altijd ook weer prachtig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is grappig om te lezen, volgens mij heb ik je dat advies gegeven. Heb je de lap bij Samitex gekocht en was je daar samen met waarschijnlijk je zus??? Leuke stoffen heb je gehaald. zo op de foto vind ik de blauwe ook heel mooi bij het panel stofje staan. Je hebt weer veel en leuke kldeing gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ja dat was ik met mijn zus klopt nog bedankt voor de tip
    Groet Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan voorlopig lekker aan de gang. Leuk al die zomerse kleurtjes.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen