dinsdag 20 maart 2012

Hiep hiep hoera







Hiep hiep hoera vandaag wordt Mirko mijn oudste kleinzoon 15 jaar mirko wat ben je bijzonder jij was ons eerste kleinkind en werd een maand tevroeg geboren ,je moeder lag bij ons op bed met een zeer groot bekken probleem en jou papa moest werken , En zodoende ben je bij ons in Sneek geboren.En dat ook nog op Opi zijn verjaardag 20 maart wat was Opi trots op je maar helaas mochten we maar 4 jaar samen van je genieten en daar was Opi ook nog twee jaar erg ziek van. Maar wat ben ik blij met jullie 5 kleinkinderen toch blijf je bijzonder Mirko.Deze dag is altijd zo dubbel






Nellie

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Nellie en ik kan begrijpen dat het dubbel aanvoelt en dat Mirko een bijzonder plekje heeft
    Maar je bent ongetwijfeld net zo trots op alle anderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ada ik ben zeker erg trots op al mijn 5 kleinkinderen en elk kleinkind heeft een speciaal plekje bij mij.
    groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen