zondag 20 maart 2011

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nellie,
    Ik las dat je binnenkort gaat verhuizen.Je hebt groot gelijk want je moet alles onderhouden. Heb je misschien een donkerblauwe joggingstof voor mij die ik van je kan overnemen om een jasje voor mezelf te maken...??? Ik hoor graag van je...
    Sorry door familieomstandigheden had ik geen gelegenheid je eerder te mailen.Ik heb ook je mailadres niet meer door een comp.crash.
    groetjes van Riny
    visser.riny@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi nelleke
    Alles okè bij jullie? we hebben lang niets gehoord of gelezen van jullie. ben je al verhuisd, komt het daardoor?Hoop gauw iets te hoeren of het jullie goed gaat.
    Groetjes en fijne Pinksterdagen Wil Kusters

    hen_kusters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi nelleke

    er staat een grote fout in mijn vorige berichtje,(hoeren ipv. horen) hopelijk neem mijn fout niet kwalijk.Sorry hoor.

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen