zondag 9 augustus 2009

Lees nu net van deze Award wat leuk om zoiets te krijgen.

Ik bekijk veel jullie mooie blog's en allemooie dingen die jullie maken geeft me zelf ook weer ideeen.
Weet nog niet hoe alles werkt maar zal proberen ook 5 dingen die mij gelukkig maken.
1. Dat elke dag voor mij een cadeautje is ben al 8 jaar weduwe en nu zelf ongeneeslijk ziek en leef in extra tijd. Maar geniet intens.
2. Mijn 3 meiden met man en kids waar ik erg trots op ben.
3. Mijn grootste geluk zijn de 4 kleinkinderen die ik nog een stuk van mee mag genieten als een kleinzoon van 12 jaar zegt Omi als jij erg ziek wordt dan kom je bij ons wonen en pas ik op jouw dat is geluk.
4. Nu net 4 dagen naar Frankijk geweest en dan naar de markt en deze mooie bandjes en knoopje voor 1 euro, dat is voor mij geluk.
5 En dat ik nog veel van jullie mooie blog's mag genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten